Open ho­urs

Shop­ping cen­ter

Mon­day – Sa­tur­day: 9:00 – 21:00
Tra­de sun­day: 10:00 – 19:00

 

Au­chan Hy­per­mar­ket

Mon­day – Sa­tur­day: 7:30 – 22:00
Tra­de sun­day: 9:00 – 21:00

 

Pocz­ta Pol­ska – post po­int

Mon­day – Thurs­day: 11:00 – 18:00 (bre­ak 13:00 – 13:30)
Fri­day: 13:00 – 20:00 (bre­ak 16:00 – 16:30)

 

Gar­den zo­ne Zie­lo­na Przy­stań – par­king lot of shop­ping cen­tre

Mon­day – sa­tur­day: 10:00 – 19:00

Con­tact

Tu­li­pan shop­ping cen­tre

al. Pił­sud­skie­go
94 92-202 Łódź
tel.: 42 676 79 22
e-ma­il: lo­dz1@ap­sys­gro­up.pl

 

Au­­chan Cu­­sto­­mer Se­rvi­ce
tel.: 42 67 70 666

 

Con­tact for me­dia:
We­ro­ni­ka Mach­nik
Gru­­­pa PRC Ho­­l­ding
tel.: 690 044 181
e-ma­il: we­ro­ni­ka.mach­ni­k@prc.pl

  • en

CCC S.A. is one of the lar­gest fo­otwe­ar re­ta­il com­pa­nies in Cen­tral Eu­ro­pe and one of the lar­gest fo­otwe­ar ma­nu­fac­tu­rers in the Old Con­ti­nent. Th­ro­ugh its sub­si­dia­ry eobu­wie.pl, the CCC Gro­up is al­so a le­ader in the e-com­mer­ce fo­otwe­ar mar­ket in Cen­tral and Ea­stern Eu­ro­pe.

Ope­ning ho­urs

Mo­n-Fri: 09:00 – 21:00
Sa­tur­day: 09:00 – 21:00
Sun­day: 10:00 – 19:00

CCC S.A. is one of the lar­gest fo­otwe­ar re­ta­il com­pa­nies in Cen­tral Eu­ro­pe and one of the lar­gest fo­otwe­ar ma­nu­fac­tu­rers in the Old Con­ti­nent. Th­ro­ugh its sub­si­dia­ry eobu­wie.pl, the CCC Gro­up is al­so a le­ader in the e-com­mer­ce fo­otwe­ar mar­ket in Cen­tral and Ea­stern Eu­ro­pe.
To­day, the com­pa­ny is pre­sent in 29 co­un­tries – in ... re­ad mo­re 22, sa­les are con­duc­ted in over 1,000 sta­tio­na­ry sto­res with a to­tal area of ​​690,000 sq m. m2, and in 17 via the on­li­ne chan­nel. CCC has a to­tal of 70 on­li­ne plat­forms thro­ugho­ut Eu­ro­pe: eobu­wie.pl, ccc.eu, MODIVO, De­eZee, Gi­no Ros­si. In 2019, the CCC Gro­up sold 52 mil­lion pa­irs of sho­es, and its sta­tio­na­ry sto­res we­re vi­si­ted by 258 mil­lion cu­sto­mers. The gro­up em­ploys ne­ar­ly 16,000 pe­ople. The pre­sti­ge and fi­nan­cial cre­di­bi­li­ty of the com­pa­ny are em­pha­si­zed by the pre­sen­ce on the War­saw Stock Exchan­ge and par­ti­ci­pa­tion in the gro­up of 20 lar­gest com­pa­nies en­te­ring
in­c­lu­ded in WIG 20.
The mo­dern port­fo­lio of CCC is do­mi­na­ted by fi­ve dy­na­mi­cal­ly de­ve­lo­ping own fa­shion brands: Gi­no Ros­si, La­soc­ki, Jen­ny Fa­iry, Spran­di and De­eZee. The first of them is a ti­me­less clas­sic in a mo­dern, sli­gh­tly de­si­gner ap­pro­ach. La­soc­ki is a fa­mi­ly brand – cra­ft­sman­ship and cra­ft­sman­ship
in the tra­di­tio­nal Po­lish edi­tion, which me­ans the best qu­ali­ty of ma­te­rials and work­man­ship, ti­me­less clas­sics, but al­so func­tio­na­li­ty. On the other hand, Jen­ny Fa­iry is the hot­test trends ava­ila­ble “for no­w” – a young, ca­su­al, wit­ty brand, play­ing with fa­shion and the la­test vi­su­al trends. Spran­di is a pro­po­sal for sports en­thu­sia­sts and sup­por­ters of com­fort, which me­ans a wi­de ran­ge of pro­ducts for exer­ci­se and phy­si­cal ac­ti­vi­ty, but al­so for eve­ry­day we­ar. On the other hand, De­eZee equ­als bold, ey­e-cat­ching sty­li­za­tions that ta­ke in­to ac­co­unt the la­test trends stra­ight from the worl­d’s fa­shion ca­twalks. In CCC, cu­sto­mers will al­so find ico­nic brands such as Re­ebok, Pu­ma, New Ba­lan­ce, Co­nver­se or Ske­chers, and for the youn­gest – footwe­ar with ima­ges of chil­dre­n’s idols from Di­sney­’s fa­iry ta­les. In ad­di­tion, a wi­de ran­ge of bags, back­packs, belts and other sty­lish ac­ces­so­ries.

Be up to date!

We will inform you about the latest events and promotions.

Ad­mi­­ni­­stra­­to­­rem da­­nych oso­­bo­­wych jest Ga­­­­le­­­­ria Tu­­­­li­­­­pan sp. z o.o. z sie­­­­dzi­­­­bą w Wa­­­r­sza­­­­wie (kod po­­­cz­to­­­­wy 03-286), przy ul. Ma­l­bo­r­skiej 41, (zwa­­na da­­lej Spó­ł­ką). Da­­ne oso­­bo­­we w za­­kre­­sie po­­da­­nym w fo­r­mu­­la­­rzu bę­­dą prze­­twa­­rza­­ne przez Spó­ł­kę w ce­­lach ma­r­ke­­ti­n­go­­wych, zgo­d­nie z wy­­ra­­żo­­ną zgo­­dą na pod­sta­­wie art. 6 ust. 1 pkt a Ro­z­po­­rzą­­dze­­nia Pa­r­la­­me­n­tu Eu­­ro­­pe­j­skie­­go i Ra­­dy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwie­t­nia 2016 ro­­ku w spra­­wie ochro­­ny osób fi­­zy­cz­nych w zwią­z­ku z prze­­twa­­rza­­niem da­­nych oso­­bo­­wych i w spra­­wie swo­­bo­d­ne­­go prze­­pły­­wu ta­­kich da­­nych oraz uchy­­le­­nia dy­­re­k­ty­­wy 95/46/WE (RODO). Da­­ne oso­­bo­­we mo­­gą być uja­w­nio­­ne pra­­co­w­ni­­kom lub współpra­­co­w­ni­­kom Spó­ł­ki, jak też podmio­­tom udzie­­la­­ją­­cym wspa­r­cia Spó­ł­ce na za­­sa­­dzie zle­­co­­nych usług i zgo­d­nie z za­­wa­r­ty­­mi umo­­wa­­mi po­­wie­­rze­­nia, jak też udo­­stę­p­nio­­ne podmio­­tom, o któ­­rych mo­­wa w klau­­zu­­li zgo­­dy. Da­­ne oso­­bo­­we prze­­twa­­rza­­ne w ww. ce­­lu bę­­dą prze­­twa­­rza­­ne do cza­­su od­wo­­ła­­nia zgo­­dy na po­­sz­cze­­gó­l­ny cel, w przy­­pa­d­ku jej wy­­ra­­że­­nia. Ka­ż­da oso­­ba po­­sia­­da pra­­wo do­­stę­­pu do tre­­­ści swo­­ich da­­nych i ich spro­­sto­­wa­­nia, usu­­nię­­cia, ogra­­ni­­cze­­nia prze­­twa­­rza­­nia, pra­­wo do prze­­no­­sze­­nia da­­nych lub do wnie­­sie­­nia sprze­­ci­­wu wo­­bec ich prze­­twa­­rza­­nia, pra­­wo do co­f­nię­­cia zgo­­dy w do­­wo­l­nym mo­­me­n­cie bez wpły­­wu na zgo­d­ność z pra­­wem prze­­twa­­rza­­nia da­­nych przed jej od­wo­­ła­­niem. Oso­­ba, któ­­rej da­­ne do­­ty­­czą, ma pra­­wo wnie­­sie­­nia ska­r­gi do Pre­­ze­­sa Urzę­­du Och­ro­­ny Da­­nych Oso­­bo­­wych, gdy uzna, iż prze­­twa­­rza­­nie jej da­­nych oso­­bo­­wych na­­ru­­sza prze­­pi­­sy RODO. Po­­da­­nie da­­nych oso­­bo­­wych jest do­­bro­­wo­l­ne.

Po­­da­­jąc ad­­res e-ma­­il wy­­ra­­żam zgo­­dę na prze­­twa­­rza­­nie po­­da­­nych prze­­ze mnie da­­nych oso­­bo­­wych przez Ga­­le­­ria Tu­­li­­pan sp. z o.o. w ce­­lu ma­r­ke­­ti­n­go­­wym, re­­a­li­­zo­­wa­­nym po­­przez wy­­sy­­ła­­nie in­­fo­r­ma­­cji ha­n­dlo­­wych do­­ty­­czą­­cych dzia­­ła­l­no­­­ści ce­n­trum ha­n­dlo­­we­­go Tu­­li­­pan dro­­gą ele­k­tro­­ni­cz­ną na po­­da­­ny ad­­res e-ma­­il.
Po­­da­­jąc nu­­mer te­­le­­fo­­nu wy­­ra­­żam zgo­­dę na prze­­twa­­rza­­nie po­­da­­nych prze­­ze mnie da­­nych oso­­bo­­wych przez Ga­­le­­ria Tu­­li­­pan sp. z o.o. w ce­­lu ma­r­ke­­ti­n­go­­wym, re­­a­li­­zo­­wa­­nym po­­przez wy­­sy­­ła­­nie in­­fo­r­ma­­cji ha­n­dlo­­wych do­­ty­­czą­­cych dzia­­ła­l­no­­­ści ce­n­trum ha­n­dlo­­we­­go Tu­­li­­pan w po­­sta­­ci SMS na ko­ń­co­­we urzą­­dze­­nie te­­le­­ko­­mu­­ni­­ka­­cy­j­ne – te­­le­­fon ko­­mó­r­ko­­wy, któ­­re­­go nr po­­da­­no po­­wy­­żej.

Ch­cesz się wy­­pi­­sać z ne­w­sle­t­te­­ra?
.